اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97- 98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 37
نویسنده : مشاور

نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 که به صورت هماهنگ کشوری در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود اعلام می شود. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به این نکته توجه کنید که هنوز آزمون تیزهوشان 97-98 برگزار نشده و برای اطلاع بیشتر درباره آزمون تیزهوشان 98-98 می توانید مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. و توجه داشته باشید که هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98، گزینش دانش آموزان تیزهوشبرای ورود به مدارس تیزهوشان است. و معمولا هر ساله نتایح آزمون تیزهوشان در تیرماه ارائه می شود و برای اطلاع ، دریافت و مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 تنها به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نتایج آزمون خود را مشاهده کنند و همچنین می توانید بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج آزمون خود اعتراض کنید. توجه داشته باشید سایت های دیگری از جمله سایت های ثبت نام نمونه دولتی استان های مختلف وظیفه اطلاع رسانی نتایج تیزهوشان را ندارند. در ادامه این مقاله، به نحوه مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان می پردازیم.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم 97- 98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تملس بگیرید.

 

راهنمای اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

در این بخش، برای شما راهنمای اعلام نتایج تیزهوشان 97-98  را قرار دادیم تا دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان  بتوانند کارنامه خود را دریافت کنند. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور تنها از طریق سایت Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است. برای دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان، ابتدا وارد سامانه می شویم و کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کنیم و روی گزینه ی "ورود" کلیک می کنیم. پس از ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، مشخصات دانش آموز را مشاهده می کنید. در ستون "وضعیت قبولی" می توانید قبولی یا عدم قبولی خود را در آزمون تیزهوشان مشاهده کنید. در صورتی که می خواهید کارنامه خود را مشاهده کنید، بر روی آیکون زیر ستون مدیریت کلیک کنید. حالا می توانید کارنامه خود که شامل تعداد سوالات صحیح، غلط، نزده و تراز هر درس را مشاهده کنید.

 

نکات قابل توجه داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98

  1. نتایج آزمون تیزهوشان به صورت قطعی اعلام می شود. یعنی در اعلام نتایج تیزهوشان قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد.
  2. داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان نمره ی قبولی را کسب کرده باشند، تنها نام مدرسه ی قبولی درج می شود و داوطلبانی که نمره ی قبولی کسب نکرده باشند، حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج تیزهوشان، کارنامه عدم قبولی در آزمون که شامل پاسخ های صحیح و غلط و تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب داوطلب منتشر می شود.
  3. در خواست تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تنها از طریق سایت Azmoon.medu.ir امکان پذیر است.
  4. در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو( همجنس و غیر همجنس ) و قبولی یکی از آنها، دیگری تنها در صورت کسب حداقل 80% نمره ی آخرین پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش میتواند اظافه بر ظرفیت ثبت نام کند. این قانون برای داوطلبان ششم و نهم نیز صدق می کند.
  5. همزمان با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، نشانی دبیرستان های تیزهوشان، تاریخ مراجعه برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز اطلاع رسانی می شود. همچنین اگر به نتیجه خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را ثبت کنید. برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید به کانال تله مشاور مراجعه کنید.

 

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

شما داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید بعد از اعلام نتایج نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض کنید توجه داشته باشید می توانید برای انجام این کار از مشاورین تله مشاور راهنمایی بگیرید تا برای شما مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را انجام دهند. همچنین می توانید با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج اعلام شده آزمون تیزهوشان اعتراض کنید.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم 97- 98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

منبع:اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97- 98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 97-98 , اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 , اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان , اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 97-98 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com